מיכאל בן ארי: "לא אקרא לאלי ישי לפרוש מהמירוץ"

    אסתי פלד 1 Comment on מיכאל בן ארי: "לא אקרא לאלי ישי לפרוש מהמירוץ"

    ד"ר מיכאל בן ארי מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין ל'מהדורה המרכזית' | ההבדלים בינם לימין החדש: "בנט ישב בממשלה ששיחררה מחבלים רק בשביל לדבר עם אבו מאזן" | נתניהו: "לא נשב עם גנץ. הוא צריך להחליט בין קואליצית ימין לקואליציית גנץ" | האזינו

    מיכאל בן ארי צילום: פלאש 90
    8:02
    29.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר מיכאל בן ארי מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההבדלים בינו לבין בנט והחזרה הצפוייה לפוליטיקה לאחר 6 שנים בחוץ, "צריך לארגן עזרה לח"כ שיוצא מהכנסת פתאום מקום העבודה שלו נעלם". על התמונה של גולדשטיין: "חייבים להפסיק עם הקמפיין השמאל שנלעס כל כך".

    ההבדלים בין עוצמה לימין החדש: "שאני הייתי צעיר הייתה תוכנית לייהוד הגליל, מחשש להשתלטות ערבית על הגליל. היום לא הייתה יוצאת לפועל כזאת תוכנית מחשש לומר שזאת מדינה יהודית. לא ראיתי את בנט שהוא דואג לדרום תל אביב. עניין ההסדרה זה עלה תאנה. בנט ישב בממשלה ששיחררה מחבלים רק בשביל שאבו מאזן ידבר איתנו".

    בקואליציה: "אולי תקום כאן ממשלת ימין שאיתמר בן גביר ואני נהיה חברים בה ולא ישחררו מחבלים. אם טראמפ ילחץ עליו הוא יחליט בין ממשלה ימין. הציבור ל בחר בי כדי שאני אשב עם בני גנץ. נתניהו חייב להקים ממשלה שתחזיר את המסתננים לארץ מוצאם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות